Welkom in de wondere wereld van Casa Curiosa!

Retourneren:

Heb je iets besteld, maar is het niet zoals je had verwacht? Bij Casa Curiosa heb je de mogelijkheid om binnen 14 dagen na de factuurdatum je bestelling naar ons terug te sturen. Hoe stuur je je retour op de juiste manier op?
Stap 1: Verpak de producten indien mogelijk in de originele verpakking (luchtkussen envelop of doos).
Stap 2 Vul het retourformulier ( Kan je hier downloaden) volledig in en stop dit in de envelop of doos.
Stap 3: Noteer het volgende adres op je retourzending: Casa Curiosa Vijverstraat 7 2801 ZT Gouda
Stap 4: Zorg dat je retour voldoende is voorzien van frankering. voor een brievenbuspakje €3,50 en voor een pakket is dat € 6,50
Stap 5 Verzend je retour via een PostNL servicepunt of brievenbus.

Retourvoorwaarden

Alleen onbeschadigde artikelen, indien redelijkerwijs mogelijk in de originele verpakking toevoegen (luchtkussen envelop of doos) en voldoende voorzien van frankering inclusief ingevuld retourformulier. Retouren die hier niet aan voldoen, die zijn beschadigd, vervuild of gewijzigd kunnen worden geweigerd. Wij geven geen garantie op het verkleuren v of beschadigingen van de producten De retourvoorwaarden op een rijtje: Retour sturen kan alleen binnen de genoemde 14 dagen en ruilen binnen 3 weken Retourkosten zijn voor eigen rekening en ook de eventuele risico’s van het verzenden is de verantwoording van de klant Retourzendingen waar geen naam of ordernummer bij genoteerd zijn, worden tot 1 maand na datum van ontvangst bewaard. Na deze periode wordt de retour in onze eigen administratie verwerkt en kan hier geen aanspraak meer op gemaakt worden Als de gehele bestelling retour gestuurd wordt, krijg je het gehele aankoopbedrag vergoed Bij omruiling zijn ook de retourkosten voor eigen rekening net zoals het versturen van je nieuwe artikel:-) Voldoet je retour niet aan bovenstaande voorwaarden, kunnen we je retour weigeren.

Terugbetaling

Wij betalen na ontvangst van de goederen het factuurbedrag binnen 14 dagen aan je terug. Zowel de kosten als het risico van verzenden (bijvoorbeeld als een zending kwijt raakt bij PostNL) zijn bij een retournering voor eigen rekening. Wil je dus zeker zijn dat het pakketje bij ons aankomt, verstuur dan je retour per brievenbuspakje of pakket. De betaalkosten die betaald zijn waneer je betaald hebt met Klarna Achteraf betalen, Paypal of Creditcard, worden niet teruggestort! Veel liefs, Mirt

Bestellen & Verzenden

Bestellen

Alle orders worden binnen 24 uur tot uiterlijk 4 dagen verzonden. Dus iedere dag (behalve op zondag)


Hoeveel verzendings- en afhandelingskosten betaal ik?

Nederland
België en Duitsland
Brievenbuspost PostNL
€ 3,50
Pakketpost PostNL
€ 6,50


Kan ik iets toevoegen aan de bestelling die ik zojuist heb geplaatst?

Na het afronden van het bestelproces wordt je bestelling direct in behandeling genomen. Je kunt er dus niets meer aan toevoegen. Natuurlijk ben je vrij om hierna een nieuwe bestelling te plaatsen.

Als ik een tweede bestelling plaats op dezelfde dag, betaal ik dan ook twee keer verzendkosten?

Iedere bestelling wordt beschouwd als een aparte order en daarom ook apart geleverd. De verzendkosten dekken de kosten die wij maken om je bestelling verzendklaar te maken, te controleren, te vervoeren en af te leveren. Omdat deze handelingen bij elke bestelling plaatsvinden, rekenen wij ook bij elke bestelling verzendkosten.

Wanneer kan ik mijn bestelling verwachten?

Zodra wij je bestelling verzonden hebben ontvang je van ons een verzendbericht per mail, vanaf dat moment geldt de volgende verzenduur: Brievenbuspost 1 - 2 werkdagen* (PostNL bezorgt vanaf 2014 geen brievenbuspost meer op Maandag) Pakketpost via PostNL 1 werkdag* *Let op: dit is een indicatie


Wat moet ik doen als mijn bestelling niet aangekomen is?

Bij pakketpost kun je mailen naar info@casacuriosa.nl om je ordernummer door te geven. Je order is verzekerd tegen verlies en/of schade bij verzending door PostNL wij zullen je bestelling opnieuw versturen of vergoeden.




Betalen

Op welke manieren kan ik betalen in de Webshop?

Je kunt betalen via iDEAL.

Worden er kosten gerekend voor het betalen via iDEAL?

Nee, wij rekenen geen extra kosten voor het betalen via iDEAL.

Worden er kosten gerekend voor het betalen via PayPal?

Ja, wij rekenen 4% kosten over het totaalbedrag voor het betalen via Paypal. Dat zijn de kosten die wij ook moeten betalen.




Staat je vraag er niet tussen?

Neem dan contact op met ons via info@casacuriosa.nl We zullen je vraag zo snel mogelijk beantwoorden. Je mag ons ook bellen of Whatsappen: 06 – 28055855